Bebisuppdatering: Fick se Liten för första gången..

18 April 2009 Bebisuppdatering: Idag fick jag se Liten för allra första gången. En liten jobbig situation då jag skulle ligga och spreta med benen för en gynundersökning, blev till ett himmelsk ögonblick då de tog ultraljud för att se att allt stämde. Då fick vi se Liten, både jag och Zoran då han följde med mig upp till sjukhuset. Jag åkte in för buksmärtor (fast det handlade nog mest om oro kring om det inte stod rätt till) och det slutade med att vi kommer därifrån nästintill gråtfärdiga av lycka. Det var bara ett kort ögonblick som vi såg babyn på skärmen, då det var i ett medicinskt syfte och inte för att två blivande föräldrar ska sitta och titta på babyn. Detta betyder också sorligt nog att vi inte fick med oss någon bild hem.

Denna dag för övrigt har varit jättemysig. Vi har äntligen fått upp staketet i trädgården. Tisha har busat och sprungit över till grannens trädgård och eftersom de har små barn springandes i trädgården, ville vi sätta upp ett staket. Det var Leif, pappa & Drago, Zoran och lillpojken Emilio som kämpade med staketet. Jag och mamma försökte städa men jag låg mest i soffan p.g.a. magont. Mormor höll sig sysselsatt med att laga pyttipanna och steka ägg till arbetarna. Ljuba och Drago, Zorans föräldrar, kom över till oss på kvällen med Emilio, Zorans 3 åriga systerson och det var jättetrevligt. Sen kollade vi på Seven Pounds med Will Smith.. Jag grät hela okontrollerat i slutet, riktigt fin film!
Sen stack Zoran iväg till Affe en stund och då passade jag på att träffa Linnea. Vi är dåliga med att hålla kontakten, trots att vi bor bara några meter i från varandra. Men hon fyller 18 på lördag, så det skulle bli tjejkväll på fredag hemma hos henne. Det ska bli jättetrevligt! Tack för inbjudan & grattis i förskott, vännen <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0