09-04-20 Väntar på älskling att komma hem

Jag känner mig helt färdig efter en hel dags pluggande.. Det är hemskt vad det tär på mig numera, jag orkar helt enkelt inte alls lika mycket som förut. Det kanske beror på att det är så mycket som kommer på en gång för mig nu, eftersom jag missat mycket i skolan. Nu sitter jag och Tisha i soffan,  helt döda. Varför den slöfocken är trött är oklart, men hon somnar närsomhelst, sötnosen. Vi väntar på att pappa ska komma hem. Haha, det är så gulligt hur Tisha lystrar till ordet pappa, för hon vet att det betyder Zoran. Tillexempel, "Nu kommer pappa" och hon springer upp till dörren och skäller för full hals. Eller hur Zoran behandlar henne,  när han är ute med Tisha går han runt där med sin Amstaff, prestigefyllt som det är, och det ska vara hårda tag och hit & dit, men så fort han kommer hem gullar han med henne som om det vore hans dotter. På morgonen ligger Tisha i mitten i sängen, tryckt bort mig från hennes pappa och ligger och gosar med honom. Jag tycker så synd om henne nu när vi ska vänja av henne med att sova i sängen, där ska en liten bebis sova om inte allt för länge.. åå, som jag längtar! Nej, nu ska jag göra iordning mat till Zoran, han kommer snart. Allt för mig!


Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh va söt er vovve är!

2009-04-21 @ 06:55:31
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Melanie

Haha, tack :) Hon är fortfarande valp, bara 7 månader. Hur gammal är pimpim?

2009-04-21 @ 11:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0