09-04-24 Födelsedagsfest & grillning i helgen

Ikväll blir det av hem till Linnea på födelsedagsfest. Linnea fyller 18 och det ska firas. Igår var jag och Sara i stan i jakt efter den perfekta födelsedagspresenten till henne. Efter ca 5 timmar så fick vi smått panik. Vi gick runt och runt, och fötterna värkte på oss båda. Men vi hittade iallafall någonting litet till henne, så hoppas det blir bra :)
Imorgon blir det grillkväll hemma hos oss i vår trädgård. Lite tjejer kommer hem till oss tidigt på dagen och då bjuds det på rulltårta och sen senare blir det grillning och då kommer även Zorans grabbar på besök.
Just nu sitter jag i en av skolans datasalar med Sara.. Men ingen Linan :(   Jag var med på idrotten idag, första gången på länge.. Haha, klasskompisarna vågar inte röra mig om vi håller på med fotboll eller något. Det är ju bra att de tar det försiktigt, men jag är inte gjord av glas ^^ Dessvärre finns det vissa som inte tar det speciellt varsamt och jag höll på att trilla framstupa idag, det kändes inte så roligt visserligen.

Mitt internet där hemma är kaputt så jag får passa på när jag åker hem till mamma&pappa nu i helgen ^^
Nej, nu ska jag & Sara gå och äta. Skriver när jag får tillgång till internet!

Therese, jag håller tummarna att lillflickan frisknar till snart!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha blev det så många timmar på stan igår :) Nellie är lika dålig fortfarande, hoppas verkligen det går över snart!Ha det så roligt ikväll!! Puss!

2009-04-24 @ 12:28:41
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0