09-04-26 Jag älskar mina Hannor <3

Från och med igår längtar jag tills min födelsedag som aldrig förr! Mina Hannor skall nämligen ge mig i present en fotografering. Jag och Zoran skall bli sminkade och fotograferade i en studio. Och ofcourse handlar det om bebismagen som skall framhävas! Jag vill så gärna ta sådana där fina bilder man kan rama in, med bebismagen i svartvitt eller  någonting sådant. Och nu har mina Hannor gjort det möjligt! Jag är jätteglad (A)  Hannorna, det finns inga bättre <3

Ikväll har vi grillat med Alen, och sen har Zoran och Alen suttit och glott på allt från bilar till husvagnar på Blocket och jag har suttit och läst min Solo tidning som jag införskaffade mig tidigare idag. Ska nog börja prenumerera på den, faktiskt. Brukar vanligtsvis inte läsa sådana tidningar, men det är på grund av att jag aldrig har pengar över till det. Men får göra slag i saken med att börja prenumerera, så blir det av! Fast nuföritden handlar varje tidning om att få till beachkroppen och just denna sommaren kommer det bli lite svårt för mig ^^

Nej, nu är diskbänken full med smutsig disk som jag får ta hand om. Imorgon är det skola och sen blir det plugg med Linan på Statsbiblioteket, det ser jag framemot :) <3
Allt för mig, Ciao


Kommentarer
Postat av: Therese

Nellie är 7 månader idag :) hehe.. Stor tjej :)

Va roligt att ni fick en fotografering, jag och Dannie fick också det av en kompis. Vi var och fotade oss när jag var i v 39.Snacka om tur att hon inte hann komma innan , hehe. Till helgen ska vi hämta dom fotona, som vi ännu inte har sett :) Imed att hon kom en vecka efter så hade vi fullt upp.hehe :) Spännande va?!

2009-04-26 @ 22:19:13
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: kapezer

haha man ska inte ha någon data framma när alen är där :)

2009-05-05 @ 16:22:19
URL: http://kapezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0