09-04-26 Söndag

Igår var det fullt upp hela dagen. Vi vaknade runt halv 10 tiden och började städa och göra iordning i huset, sen åkte jag och Tisha hem till mamma för att baka rulltårtor. Tisha har fått en ny hobby och det är att baka tårta. Hon stod för diskandet av bunkarna och visparna, och det trivdes hon verkligen med ^^
Sen bar det hemåt och Kandellis kom till mig, följd av Sara och Erica. Jag saknade Alex & Linan, men de får komma och äta rulltårta någon annan gång :) Hela mitt sommarlov kommer gå åt att umgås med vännerna (och att ta körkort) 
Senare på kvällen var det grillning och det var skönt väder så vi kunde alla sitta ute och äta. Tisha var jätteduktig, hon låg så fint och hoppade ingenting eller var jobbig. Ibland undrar jag om hon blivit sjuk, för hon har blivit helt förändrad under kanske en vecka eller så.

I fredags umgicks jag med Alex, före vi åkte till Linnea och det var jättemysigt. Det är så tråkigt med mig och Alex, för trots att hon är en av mina bästa vänner umgås vi knappt alls. Det kan gå en månad mellan att vi ses och det är så tråkigt. Varför vet vi inte, men nu i sommar ska vi ta igen alltihop!
Jag köpte en ros till Zoran på StoraTorg och skrev en liten gullig lapp till honom. Det var uppskattat, även om han är lite gammeldags och tycker att det är killarna som ska uppvakta tjejerna med sånt. Men jag har haft så fullt upp med skolan denna vecka, att jag knappt hunnit städa eller göra iordning, så jag tänkte vara lite gullig.

Nej, nu ska jag påbörja mitt historia arbete som skall vara klart tills imorgon.

Först, en bild på magen. Jag har fått önskemål om att det ska finnas fler bilder på magen.




Vecka 15+1 (togs i fredags)
Imorgon är det bara två veckor kvar tills Ultraljudet, och både jag & Zoran längtar som bara den.


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så söt liten bebis mage :) Självklart hör jag av mig när hon är frisk igen :) Puss!

2009-04-26 @ 16:06:38
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Annika

som den växer! :) saknade dig på tyskan idag gullet!

2009-04-28 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0