09-04-30 Grattis lillebror 16 år!

Mamma Tack för allt du hjälpt mig med på senaste, eller förresten, allt du någonsin hjälpt mig med, tack!!
Jag är så  himla skör när det gäller press eller stress just nu och min mamma är verkligen min klippa! Hon hjälper mig med skolan, utan henne hade jag inte alls kunnat prestrera som jag gjort. Hon peppar mig när det går trögt och underlättar det för mig med hunden och städningen här hemma när jag har som mest att göra.
Nu när skolan slutar ska jag köpa henne en bukett blommor & en 'ostbricka-vindruvor-oliver-päron-choklad-fikonmarmelad-kex' korg till henne som tack för hjälpen.

Idag fyller Elliot år, grattis lillebror  ♥
Tror inte jag hinner åka in till stan med honom idag och köpa något till honom, så det får bli på lördag :) Har lovat honom att han ska få välja ut någon fin tröja till sig själv.

Idag är Zoran hemma hela dagen, till skillnad från alla andra dagar. Han hade en körning på morgonen och sen kunde han komma hem till mig och Tisha ^^ Nu är han ute och går med henne på stranden. Vi har blivit varnade för både ormbett och fästingar redan nu, så det blir till att hålla koll. Idag har jag jättemycket att göra; tvätta, städa inne & sopa altanen & plugga. Sen fyller ju lillebror som sagt år, så vi får åka dit och gratta honom. Imorgon blir det släktkalas, men Zorans pappa skall också fira sin födelsedag imorgon, så en snabbis till Elliot och sen till Drago.
Men inte bara det, jag ska nämligen också hem till Hanna och bli provsminkad (A) Det ska bli jättemysigt, sminkningen tar väl ungefär en timme men vi måste ju inkludera fika och en massa massa snack, så det besöket tar väl ungefär fyra-fem timmar :)

Ska ner och sätta på en maskin tvätt, Ciao


Kommentarer
Postat av: Therese M

Va roligt med sminkningen! hur gick det då? Kram!

2009-05-01 @ 09:22:10
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0