09-04-20 Godmorgon

Godmorgon
Måndag igen. Jag känner mig inte peppad för en ny skolvecka, men det är snart sommarlov och jag måste ligga i ny till slutet. Mitt behov av att göra bra ifrån mig i skolan har sjunkit drastiskt på sistonde, det känns inte viktigt längre. Men där misstar jag mig och det vet jag.. sen har jag inte riktigt samma ork som jag hade innan. Jag är trött och hängig för det mesta och illamående har inte lagt sig, men jag väntar på bättre tider.
Just nu sitter jag och slevar i mig cornflakes med äpplen. Om någon illamående gravid läser detta, så är det den ultimata frukosten! Nu under helgen, när jag ska göra frukost till Zoran spyr jag om vartannat på morgonen, eftersom det luktar för mycket. Bröd, skinka och sånt. Men cornflakes luktar ingenting och det går att stoppa i sig trots att man inte är så pigg på att äta.

Imorgon ska jag för första gången till Mamma-gruppen på Ungdomsmottagningen, och det ska bli jätteroligt. Det är nyttigt att få lyssna på andra och hur dem har det kring en graviditet och barn. Den som räddat mig från många frågetecken är Therese med sin dotter Nellie.
Tack, det har betytt jättemycket, Therese! Hoppas vi kan ses i veckan.

Nej, nu måste jag göra mig iordning och tvinga ut Tisha i trädgården.
Allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Erica =D

Gud vilken mysig blogg, kommer läsa den regelbundet =) <3

2009-04-20 @ 14:31:08
Postat av: Therese

finns här för dig! :)

2009-04-20 @ 21:02:17
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Therese

Finns här för dig! :)

2009-04-20 @ 21:02:56
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0