09-04-29 Hemma från skolan

Ingen skola för mig idag, inte. Trots att jag somnade klockan 10 igårkvkäll gick det inte att komma upp imorse. Zoran stackarn var tvungen att vakna vid halv fyra imorse för han hade en körning till Göteborg. Faktiskt hans första, han fick sitt lastbilskörkort igår på posten! Direkt ringde han till KP Netto och bad om att få köra. Att han orkar, men han är så duktig, min man :)

Jag måste bara säga tack för tipset som jag fick som kommentar av en annonym i mitt förra inlägg "orken har tagit slut". Uppskattar verkligen det!

Imorgon fyller min lillebror Elliot år, Han blir hela sexton år. Det känns väldigt sjukt att han faktiskt ska bli morbror vid sexton års ålder. Än så länge går han runt och kallar mig tjockis och tar på min "kagge", men jag vet att han ser framemot bebisen som kommer. Jag är inne i fjärde månaden imorgon och det känns helt overkligt. Är det inte nu magen ska puta ut en halvmeter och att sparkarna ska komma..? Magen har visserligen börjat komma men jag har nog alltid föreställt mig att magen kommer på ett poff och sen är den kvar där ett tag tills man fick bebben. Men jag har förstått nu att det kommer sakta men säkert. Jag har också hört att när man väl ligger där på BB med babyn så har graviditeten gått på ett ögonblick. Nej, jag ska inte tjata mer om det. Det kommer när det kommer :)

Nu ska jag kela med Tisha sen påbörja lite plugg, Ciao

Kommentarer
Postat av: Therese

det stämmer det där du skrev om när man väll ligger på bb med bebisen :)Också, så du vet, så gör det ju ont att föda barn men det går också över i det ögonblicket som man får se sitt barn ..All smärta försvinner på 1 sekund. Jag LOVAR!PUss!

2009-04-29 @ 15:14:10
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0