09-08-11 Det kommer inte fungera

Ni får ursäkta min frånvaro här på bloggen samt de försenade semesterbilderna från Kroatien.. Det har nämligen blivit ett faktum nu att jag och Zoran inte kommer kunna klara av att ta hand om vår Tisha längre. Så den här veckan har varit helt kaos för mig. Men jag vet att det kommer bli svårt, det kommer vara jättemycket för mig i skolan, samt så hade vår situation underlättats i november när lillflickan kommer om vi inte hade Tisha att ta hand om. Trots att jag vet att det kommer bli svårt med Tisha, så har jag så svårt att inse att hon faktiskt ska försvinna bort från oss. Hon har varit en så stor del av mitt liv nu sedan vi skaffade henne. Det är alltid ett nederlag när man får lämna bort ett husdjur, så det är väl inte konstigt att jag känner såhär. Det smärtar så otroligt mycket. Jag älskar verkligen den hunden, min klumpiga flicka som inte vuxit in i sina tassar ännu.. Nej, usch - jag börjar lipa så fort jag tänker på detta. Just nu är hon sjuk iallafall, vi tror hon fått rävskabb och nu behandlas hon för det, med medicin och... en tratt. Hon ser så olycklig ut i den där tratten, stackarn. Imorgon ska vi till veterinären igen för att ge henne någon kortisonspruta, det skulle lindra kliandet så hon var lite ro ifrån det.

Nej, nu ska jag bädda rent och fixa lite här hemma. När Zoran kommer hem ska jag upp till skolan för att träffa min käre mentor Håkan och diskutera ett arbete som jag har kvar nu innan skolan börjar. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0