09-08-15 Wildwest

Halihallå. Igår var vi ute på Wild West Steak House med Therese&Dannie och Ida&Johan. Även om jag&Zoran inte stannade så länge (Zoran stackarn skulle upp och jobba klockan 3, så..) så var det jättetrevligt att komma ut lite och umgås med trevligt sällskap :)  Dannie och Johan var i full gång med att supa Tesse och Ida under bordet ^^ de beställde in Tequila shots till dem och hade sig, haha ;]
Det lutar nu åt att vi kommer lämna Tisha imorgon i Helsingborg. Det känns verkligen ledsamt men samtidigt lika nödvändigt. Vi kommer ha större problem att skiljas från henne än vad hon kommer ha skiljas från oss. Vi ska också vara glada att hon fortfarande är valp, så hon kommer in i den nya familjen lättare. Jag pratade med Therese om det, de lämnade sin Pimpim igår till hennes syster. Jag ska faktiskt vara glad att vi lämnar Tisha nu innan lillflickan kommer, för Therese har ju sett sin familj nu som en familj på 4 medlemmar, och nu försvinner en. Jag kommer aldrig få uppleva min dotter och Tisha ihop, alltså tomheten efter Tisha kommer fyllas upp med bebben. Nej, det är verkligen svårt att lämna Tisha. Man fäster sig så starkt och det kommer lämna tomrum. Nej, det kommer bli bäst såhär i längden. Men man kan väl knappast klandra en för att må dåligt över detta nu.?  

Bebisuppdatering samt bilder kommer inom kort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0