09-08-18 Skolstart imorgon

Jag väntar på att Zoran skall komma hem. Lunchen är klar, det blir spagetti & köttfärsås på menyn ^^ Sen hade jag tänkt hoppa in och ta världens längsta dusch och sen återgå till att göra klart mitt svenskaarbete.. Skolan börjar imorgon dådå, något som jag både ser framemot samtidigt som jag blir helt matt i kroppen av att tänka på det. Jag vill sättas i arbete och få saker att göra om dagarna, men på den nivå som min trötthet ligger på nu.. Det kommer bli kämpigt. Men det är det värt, för ju mer jag får klart nu.. desto mindre har jag när jag kommer tillbaka 2011 och har skola och Belle att tänka på. Nej, nu ska jag gå och ringa Zoran och se hur långt han kommit på väg hem. Skriver senare idag, Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0