09-08-25 Godmorgon..

Godmorgon Sverige. Idag gick man upp klockan 03.00 och kunde inte sova. Jag fick sätta på en film och efter att ha glott på i princip hela filmen, somnade jag. Sen ringde klockan 06.00, så det var inte så mycket sömn >.< Tog en dusch, så det piggade upp mig en aning. Nu är jag i princip klar, men bussen går inte förän om en halvtimme.
Under gårdagen fixade jag till mitt schema och studieplan en aning. Jag bytte ut EngC till Litterär gestaltning - en 'skrivarkurs'. På måndagar har jag nu bara en enda lektion. Slutar 09.35. Hur skönt som helst! Dock ska jag få in extra matte någonstans på schemat, så den kanske läggs på den dagen visserligen. Får hålla tummarna att den istället kan fylla upp någon håltimme.
Igår var vi och fixade barnvagn! Det blir en svart ligginsats med ev. ett ljusgrått innetyg och en svart sittdel. Jag tycker det är snyggt med svarta vagnar och man lyfter alltid upp med någon färg på täcket eller så inne i vagnen, så den blir ju inte helt färglös.
Efter vi beställt barnvagn begav vi oss in till stan och träffade Therese&Dannie med Nellie och Ida&Johan med Lucas. Så gick vi och tog en fika och hade trevligt. På vägen hem åkte vi inom mamma&pappa, för vi skulle hälsa på morfar som kommit ned på besök. Därefter åkte jag till mina Hannor och var där under kvällen. Mysmys! Hanna har ett jättegott te, där det är ett visdomsord på varenda tepåse. Jag fick 'recognise that the other person is you'. Tåls att tänka på, ja!
Nej, nu ska jag fixa köket. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0