09-08-17 Bestämt barnvagn!

Godkväll. Precis kommit ut ur duschen, så här sitter jag i min vackra pyjamas nytvättad och insmord med massa massa lotion ^^ Vad har jag gjort idag? Jag vaknade sent, satte igång en maskin tvätt - hängde upp den, bäddade & gjorde ordning lite här hemma. Degade i soffan hur länge som helst. Lagade mat när Zoran kom hem, det blev potatisgratäng med kyckling och brunsås. Saknade Tisha något fruktansvärt vid matbordet, då det inte fanns någon liten vovve som lade hela nosen i knäet och ville ha en bit. Zoran åkte och handlade och för en gångs skull glömde han ingenting ^^ Han är en sån där som ber mig skriva en inköpslista till honom, som han såklart glömmer varenda gång >.< Sen hämtade pappa mig och vi åkte inom Babyproffsen innan vi hämtade mamma på jobbet. Jag har bestämt mig för en barnvagn, det blir en Teutonia Fun och nu i veckan ska vi in och beställa den. Nu återstår bara att välja färg på den, hehe ^^

Sen blev med middag hemma hos mamma&pappa, vi hade jättemysigt. Vi satt och planerade min födelsedag, jag fyller 18 på lördag. För mig känns det inte alls speciellt, iallafall inte så som man föreställt sig att det skulle kännas att äntligen bli myndig. Att äntligen bli vuxen. Men visst, det ska bli skönt att fylla år. Att vara 17 är ju en sådan där mittemellan ålder, så. Usch, jag känner inte mig som sjutton! (Kanske för att jag är 18 om några dagar, haha) Pappa och Zoran var ute och gjorde en hemlis idag inför min födelsedag. Gulligt ^^
Iallafall, vi planerade hur vi skulle ha gästerna på lördag. Som det känns som nu, finns det ingen chans att vi kan klämma in 20 pers här hemma.. Ska försöka tjata på mamma och se om jag kan ha det hemma hos dem.. där det finns plats för alla! Efter besöket hemma hos mamma&pappa, åkte vi hem och tittade på en film och hade det mysigt.
Mina mammakläder ifrån H&M kom idag. Allting passade, jag köpte två par leggings - ett par svarta och ett som skulle likna jeans. En svart topp samt en jättefin sjal. Blev supernöjd.

Nej, nu ska jag avsluta skrivandet och påbörja mitt svenskaarbete. Ciao



Kommentarer
Postat av: Therese,mamma till Nellie

Så ni bestämde er för samma som oss :) Den är jätte bra, är nöjd med den! SMidg och bra ;D Men vi kan väll försöka att träffas i dag eller i morgon? Innan vi börjar iskolan? Puss

2009-08-18 @ 10:01:52
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0