09-08-21 Sjukling..

Sjukling.. Just en snygg start på skolterminen. Nej, usch. Jag vill egentligen bara gå och lägga mig och sova bort hela dagen, men jag har kopiöst mycket huvudvärk och kan därför inte somna. Jag hade en massa nya lektioner idag som jag nu missar, vilket är så jäkla typiskt. På måndag har jag dock en håla, ifrån 09.35 - 14.00.. så då får jag leta upp de lärarna och fråga vad jag missade.
Första skoldagen igår dådå. Jag hade visserligen bara en lektion, och sen åkte jag och Linan och satte oss med en varsin Vanilla Latte vid Nissan. Mycket att prata om, vi har bara setts en enda gång under sommarlovet. Sen kom Therese förbi och vi gick för att möta Dannie & Zoran. De släppte av Nellie och åkte vidare för att fixa vår bil, som har krånglat. Det blev en liten runda på stan. Jag köpte mig en mascara och hittade en jättefin väska på DNA. Får se om födelelsedagspengarna räcker till den (A) Sen åkte Linan hem och Therese, Nellie och jag satte oss och tog en cola på ett fik och Nellie fick sig en efterlängtad vällingflaska. Sen kom våra pojkar och jag och Zoran sade hejdå till familjen Medved/Obad och begav oss hemåt för att göra tacos. Marina och Lubbe kom förbi på mat. Det var jättetrevligt. Mycket prat om bröllop, vilket är alltid lika roligt :) Sen hängde vi med och tittade på deras nya lägenhet, som var jättefin.

Nej, det var väl allt om igår. Nu måste jag ta mig några Panodil och försöka sova. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0