BVC besök inom kort



29 December 2009  Inom en timme bär det av in till stan i sällskap av min kära Hanna. Det börjar bli kris med att hitta någonting till nyår. Jag tänkte först mig en klänning, men nu är jag mer inställd på en tunika i något fin färg. Idag ska vi också till BVC med lillan. Vi ska mäta, väga samt få information om vaccinationer idag. Det ska bli intressant. Nu sussar tösabiten gott i sin säng, tro det eller ej. Förr gick det inte att få henne att somna i den, men det går lättare och lättare numera. Nej, jag hinner inte babbla på här. Belle ska matas och kläs på!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jättefin bild på mor och dotter!

2010-01-01 @ 20:10:48
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0