Bebisuppdatering, v. 22+5

6 Juli 2009   Bebisuppdatering: Jag är idag i vecka 22+5, fortfarande inte gått upp någonting i vikt och jag känner mig fortfarande rätt liten om magen. Lillflickan sparkar jättemycket och det är himla mysigt. Har dock ganska mycket sammandragningar, så att man får stanna upp eller sätta sig ned tills dem gått över.
Detta ständiga behovet efter en toalett har börjat bli ganska jobbigt, jag är kissignödig jämt numera >.< Det har inte börjat komma på nätterna, så att man måste upp och kissa om natten, men om dagen kan man väl räkna med ca hundra toalettbesök..
Det är tur att det finns amningsskydd.. Jag läcker nämligen som en öppen kran, enligt mig. Men Tesse har förvarnat mig om vad som komma skall sen när lillan kommit ut, så jag ska väl egentligen inte klaga ^^ men vad har man annars en blogg till? Det är väl att risa eller rosa? ^^ Ciao


Vecka 20 - 22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0