09-07-07 Godmorgon (alldeles för tidigt)

Godmorgon..Jag väcktes av fotsteg på övervåningen, varför min mormor är uppe och går omkring klockan 3 på morgonen vet jag inte, men det väckte iallafall min lilla vovve, som i sin tur förmodligen väckte hela huset.. Nu är jag uppe, lillflickan vaknade och sen blev jag hungrig. Sitter och äter yoghurt med corn flakes. Tisha sover och Zoran är inte hemma. Hade Zoran legat jämte mig i sängen hade jag lätt somnat om, men numera är man ensam från klockan 2 ungefär varje natt. Inte alls roligt.. men det är skönt att man kan ringa honom ändå.
Idag ska jag spendera lite kvalitetstid med Linan, och det ska bli så roligt så :)  ♥ Det är så tråkigt att mestadels av vår kontakt har kommit i samband med endast skolan. Det är ju nu det är sommarlov och man har tiden över.. (säger jag som inte har något sommarjobb.. tar nog tillbaka det där, men ni förstår principen)


Haha, några otroligt lyckade foton på mig & linn >.< och en bild tagen på linan på skolavslutningen! :)

Igår så vaknade jag runt klockan 10, fick ofrivilligt sällskap av mormor, som kom ner ca 25 gånger på förmiddagen fram tills att Zoran kom hem. Lagade lunch till oss, sen sov vi middag (mmm.. sova) sen begav jag mig in till stan för att träffa min Hanna. Vi gick och köpte pärlor, hemskt dyra pärlor, till hennes armband och sen gick vi och köpte oss en varsin latte på Espresso House och körsbär på torget och satte oss i parken. Sen skulle jag och Zoran hem till mamma och pappa och äta tacos. Det var jättetrevligt, men nu har man börjat sakna lillebror.. Han är i Italien fortfarande, men skall komma hem på fredag!! ♥ Vi avslutade kvällen med att övningsköra, jag och pappa. Vi åkte på landsväg, och jag tyckte det gick himla snabbt att köra i 70 >.< Äsch, jag vänjer väl mig snart.

Nej, nu är frukostskålen tom på yoghurt och jag vill försöka somna om. Ciao & godnatt


Kommentarer
Postat av: Sara

oj vad du är uppe tidigt :) magen är såå söt, kul att se dig igår även om det inte var så värst länge haha ;)

2009-07-08 @ 11:38:15
URL: http://sariisc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0