09-07-13 Trött & grinig

Godmorgon. Jag vaknade precis, men jag är fortfarande jättetrött. Jag gick upp i natt när Zoran vaknade, det gick ju inte att somna om.. Satte mig och läste bok och åt yoghurt.. i 1 ½ timme. Halv fem försökte jag somna om, men då ville varken Tisha eller lillflickan i magen sova. Jag vet att det kanske låter lite konstigt, men det är näst intill omöjligt att somna när man har en bebis i magen som i princip försöker sparka sig ut. Men sen så är det ju också det mysigaste som finns, att känna att hon finns där :)
Jag kan inte lägga över bilder från telefonen till datorn, blåtandkopplingen verkar kaputt.. Högst irriterande. Aja, en uppdatering om min helg kommer inom kort, men just nu ska jag göra frukost till mig och lunch till Zoran, som snart kommer hem. Ciao
P.s Idag ska vi till Mvc och kolla hur det är med vår älskling :) ♥

Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag.. 6 dagar kvar till Kroatien!


Kommentarer
Postat av: olivia

jag åker till kroatien om 2 veckor :) vart ska ni?

2009-07-13 @ 20:42:18
URL: http://oliviajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0