09-07-14 Rastlös

Rastlöshet.. Jag har funnit mig själv att sova bort hela sommarlovet. Visserligen behövdes all vila jag kunde få precis efter slutspurten av 2an, men jag måste ju komma i rytm igen inför 3an. Inte kan jag ha samma enorma sömnbehov som min kropp kräver nu, sen när skolan börjat. Tanken är ju att jag ska gå i skolan som vem som helst, och försöka få så mycket gjort som möjligt. Jag kommer ha extra lektioner i matte, exempelvis, upptill det säkerligen redan fullspäckade schemat och allt det där måste jag ha ork till att klara av. Det har jag verkligen inte just nu. Men jag intalar mig själv att efter semestern, ska jag komma i rytm igen. Efter semestern har jag ett arbete att göra också, så då kanske jag kommer in i skolarbetet som följer direkt efter skolstarten den 20de augusti..
Ja, hur har min dag varit, undrar ni läsare säkert intresserat >.< Idag har jag, såsom alla andra dagar, inte alls gjort mycket. Jag har mest väntat på att få åka till min Hanna hela dagen. Innan jag begav mig hem till henne, har jag fått tvättat lite tvätt, underhållit Tisha och legat och snosat jämte Zoran en halvtimme när han kom hem. Jag åkte hem till Hanna och drack lite gott kaffe. Hanna hade blivit orolig över att någonting hänt igår, då jag först inte svarade på min mobil och sen att mobilen dog - eftersom jag sov.. och det kändes jättedumt att jag bara inte hade kunnat vakna som normalt folk, alltså då i normal tid och inte sova bort en hel kväll som jag gjorde. Hon blev orolig att något hänt efter barnmorskan, då hon även ringde Zoran, vars mobil också hade dött, och en massa. Herregud, vad fel det kan bli. Jag fick iallafall spendera dyrbar kvalitetstid med henne och även i sällskap av Paulina. Det var jättetrevligt :)
Nu sitter jag hemma, väntar på Zoran. Jag ska strax ställa mig och göra iordning mackor till oss, för inatt ska vi sova i Ängelholm i en lastbil ^^ Måste ha mackor till frukost, ju. Jag tycker om att följa med i lastbilen, faktiskt. Bara det att Zoran faktiskt vill ha med mig, även på jobbet, då vi träffas hela hela tiden här hemma, tycker jag är både smickrande och mysigt ^^ Nej, nu kom han och Tisha hem! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0