09-07-15 Skräpmat

Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag.. 4 dagar kvar till Kroatien!

Hejsan, gott folk. Just nu sitter jag och väntar på mat, liknande en skrikig fågelunge, känns det som. Zoran är iväg och köper hamburgarebröd (och YOGHURT, som jag inte kan leva utan), vi ska steka hamburgare med pommes ikväll, tänkte vi. Vi har käkat hämtmat nu vareviga dag i nästan två veckor, och när vi sen väl ställer oss här hemma för att laga mat.. ja, då blir det hamburgare och pommes. Det är ju samma skräpmat >.< Nej, som sagt.. Efter semestern, då ska det bli ordning och reda här hemma. Jag ska inte längre sova bort hela dagarna och det ska vara riktig mat på bordet. Nyttig mat, observera! Nej, nu ska jag göra iordning en maskin tvätt. Jag har ingenting att göra, så nu ska allt som ska bli tvättat inför resan, tvättas och sen får vi leva i sunkkläder fram tills vi åker, helt enkelt. Sedan måste jag påbörja att städa och plocka undan våra grejer inför våra sommargäster. Vi har hyrt ut lägenheten en vecka till en familj, så måste ju fixa och dona med det också innan vi åker. Sommargästerna kommer på söndag, och vi åker ju lördag natt/söndag morgon, så Mormor&Leif ska vara här och visa dem runt när de kommer.
Nej, nu ska jag sätta på ugnen och greja med tvätten. Ciao


Kommentarer
Postat av: Mirre

Mella!

Måste bara säga att det låter verkligen som allt är bra med dig, o visst vi snackar inte mycket i skolan, men du ska veta att jag blir så glad att höra att allt funkar bra och sådär. Hoppas Kroatien blir bra, och vi ses när skolan börjar!

Ha det så bra :)



// Mirre

2009-07-16 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0