09-07-01 Tonårsgraviditeter..

Ni får förlåta min frånvaro här på bloggen på sistonde. Det har varit mycket att göra och jag har försökt njuta av varje stund det är sol och varmt ute, vilket de senaste veckorna har varit konstant. Härligt med fint väder! Dock så får jag ingen riktig färg på mig.. menmen, det är ändå ingen ide att försöka sig på att få någon snygg beachlook för min del i sommar ^^ Imorgon är det äntligen dags för Stockholm! Det ska bli så otroligt roligt och skönt att få komma iväg lite. Ska hämta upp tvätten och sen packa vår resväska snart. Vad har jag gjort idag då? Jo, gott folk, jag gick upp klockan 03.00 imorse med Zoran och vi begav oss iväg efter frukosten för att hämta hans lastbil och sen åkte vi iväg till Ängelholm. Motorvägen klockan 04.00 på morgonen är sövande, förstår inte hur Zoran orkar. Vi kom hem vid 10.00 - 10.30 och då kom Bea med Maddox. Maddox är sötnosen på bild jämte Tisha och de två är bästa vänner. Vi gick till hundstranden och de badade och lekte, sen gick vi upp och lagade mat medan hundarna nanade. Sen ville även jag sova lite, och vaknade upp tio minuter senare med TVÅ hundar i sängen ^^ Nu är hundarna ute och jagar varandra i trädgården och jag passar på att skriva av mig lite.



En liten sak som jag kom att tänka på är detta med tonårsgraviditeter.. Vad tänker ni när ni hör det ordet? Jag är en av dessa gravida tonåringar, men jag tänker inte på mig själv någon som passar in i det begreppet; tonårsgraviditeter. Det låter som om det handlar om barn som kommer till för att tonåringar inte vet hur man använder preventinmedel.. Jag vet att folk tycker att jag har förstört mitt liv, men jag är själv aldrig orolig över framtiden eller känner ångerst över vad som ska ske. Jag ska bli mamma i höst till en liten dotter, jag är inte ensam om att bli förälder, jag lever ihop med pappan och vi älskar varandra mer än någonsin. Vi har ett hem till vårt barn och vi kommer aldrig känna att vi försummar vårt barn. Vissa menar på att blir man tillsammans såhär unga, så håller man inte i längden. Men går den tanken verkligen ihop? Ung eller gammal, oddsen i kärlek påverkas väl inte av det?

Kommentarer
Postat av: Glenda Delgado

Naww, det är bra Melanie =) bra du fokuserar på dotter och familj =) Bra att allt är bra! ha de bra så länge! Kramar <3

2009-07-03 @ 01:14:28
URL: http://glendadelgado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0