09-06-10 skolavslutning imorgon

Imorgon skolavslutning. Ska bli roligt att få önska klassen och lärarna en glad sommar & allt det där som hör till, men vad jag ser mest framemot är morgonfikat med Linn. Andra året i rad vi tar oss en fika innan vi beger oss till skolan :)
Förra gången minns jag att jag kom till skolan osminkad med rödsprängda ögon.. hade haft ett stort gräl med Zoran kvällen/natten innan, så mina ögon var svullna efter gråt och trötthet. Haha, vilken syn >.< 

Efter skolavslutningen ska jag hem och hämta Tisha, sen bege mig hem till mamma&pappa&lillebror. Ska hjälpa till att städa inför att släkten kommer klockan 3. Elliot går ju ut nian och lämnar högstadiet & det måste ju såklart firas :)  Fin kommer han vara iallafall, med hans nya byxor, tröja & kavaj.

Jag har kommit på ännu ett litet projekt åt mig nu i sommar att pyssla med! Ett fotoalbum åt Tisha ♥
Jag tittade på 'Marley and me' och den gjorde mig påmind om hur mycket ens hund faktiskt betyder för en. För det är ju så, att jag och Zoran väntar visserligen vårt första barn nu - men vår familj började redan i november förra året, den dagen vi fick Tisha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0