09-06-14 lyckad student & fotbollsskolavslutning

Vi firade Zorans student i fredags. En riktigt lyckad kväll :) Vi hade bjudit hit familj & lite vänner och vi hade jättetrevligt. Zorans syster kom med världens godaste smörgåstårta och hans mamma kom med världens godaste (desert)tårta.
Det var bara att tacka och ta emot alla godsaker :) 
Zoran var lättad att skolan äntligen var slut och jag kan verkligen förstå honom. Han både jobbar och går i skola, det är inte lätt. Skönt att det är över. Senare på kvällen stannade Therese&Dannie kvar och vi hade jätteroligt. Vi satt och planerade lite inför Stockholmresan, bland annat. 2 juli åker vi upp till Stockholm och sen kommer vi hem 5 juli.
Åå, Therese&Dannie har båda tatuerat sig! Nellies namn på handleden(Therese) och bröstet(Dannie) Jättejättejättefint!


Idag har jag varit på fotbollsskolan åter igen. Det var avslutning idag, så alla barnen fick korv med bröd och en varsin glasspinne till efterrätt. Pojkarna i vår grupp var lite ofokuserade, så det blev ganska vimsig träning, men så blir det ibland. Det är så mysigt att tänka att jag och Zoran kommer vara en av alla de föräldrar som sitter och tittar på träningen och hejar på när deras barn springer runt och sparkar på allt annat förutom bollen ^^

Jag längtar efter min lilla sprattelgroda ♥


Kommentarer
Postat av: Tesse

Så söt magen är :) hehe. Gud va jag längtar till stockholm nu!! Vi kommer ha roligt!

2009-06-15 @ 10:03:01
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Glenda Delgado

Vi längtar också!! :)))

2009-06-17 @ 17:38:45
Postat av: Denise

Gud vilka söta magbilder! :D

2009-06-18 @ 18:30:21
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0