09-06-18

Midsommarafton imorgon dårå :) Det ska bli roligt att fira midsommar med familjen Obad-Medved och vi får alla hålla tummarna att det blir fint väder. Vi hade tänkt att grilla och ha oss, och detta bör helst göras under klar himmel, enligt mig. Ska kolla efter blommor som jag kan plocka nu när jag ska ut med Tisha, vill ju göra midsommarkransar.. Om inte annat fick Zoran en himla massa buketter på sin student, kanske kan ta någon blomma därifrån hehe ^^ Ska banne mig göra en krans till Tisha också. Egentligen är det delvis bara till waste, men jag hade så gärna velat ta ett kort på henne med krans på huvudet, haha ^^ Jag försökte innan lära henne tricket att kunna ha en godis på nosen utan att ta det. Alltså, försökte lära hunden lite självrespekt haha ^^ Kunna avstå ifrån en godisbit i några sekunder! Godisbiten bestod av en bit pannkaka och det slutade med att Tisha fick hela biten mitt på pannan och den gled ned över ögonen på henne samtidigt som jag försökte hålla henne stilla ^^ Stackars hunden, såg helt vettskrämd ut.
Imorgon bär det in till stan för att köpa solglasögon och en skjorta till Zoran och till Eurostop för att köpa ett par mammabyxor till mig. Igår var jag på stan och köpte mig en korallfärgad blus/tunika på Vila. Jättefin faktiskt, och den ger plats åt magen ett tag till :)

Bebisuppdatering:
Idag har jag gått 20 hela veckor av min graviditet - hälften alltså. Magen växer i jämn takt men jag har fortfarande inte gått upp ett endaste kilo. Trots att viktuppgång sägs vara det som märks av direkt, ska det inte vara någonting att oroa sig för, så jag är lugn. Det kommer när det kommer, bara bebben mår bra.


Kommentarer
Postat av: Nicholas ; )

Härligt att höra att allt går bra med bebisen xD

Fortsätt skriva, de är faktiskt roligt att följa :D

Glad Midsommar :)

/Nicholas

2009-06-18 @ 18:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0