09-06-24 Godmorgon

Godmorgon gott folk. Just nu sitter jag uppe och väntar på att gubben min skall komma hem. Han har haft en morgonkörning, vaknade väl vid klockan två i natt någon gång stackarn, och nu är han på väg hem. Vi ska iväg och kolla om det går att fixa vår barnvagn på Barnvagnshuset eller vad det nu heter. Vi har fått en vagn av Zorans syster men ett hjul sitter skevt och måste fixas. En jättefin barnvagn som vi kan ha precis i början - det är bara en vagn när barnet ligger ned, det finns ingen sittdel i den.

Bebisuppdatering: Jag är idag i vecka 20+6, snart vecka 21 alltså. Men jag tycker då jag är väldigt liten om magen fortfarande. Jag menar, bebisen är väl runt 20 centimeter nu, får den verkligen plats i magen på mig? Och som sagt, så har jag inte gått upp någonting i vikt. Jag vet inte om det är något att vara orolig över, men börjar den inte växa snart blir jag tokig.
Hur jag känner mig? Förutom det faktum att jag kan lägga mig och somna precis när som helst på dygnet eller sova hela dygnet, så mår jag bra och jag är mer pigg också. Jag märker av ligamentsmärtor, eller buksmärtor, mer och mer när jag är ute och går. En runda med hunden börjar i vanligt tempo, sen får jag krypa fram känns det som.. Smärtan försvinner när man lägger sig ned, men det kan man ju inte lika gärna göra mitt ute på gatan när man är ute ^^


Ser jag inte lite liten ut för att vara i snart vecka 21.. Anyone?


Kommentarer
Postat av: Tesse

Nej det gör du inte ;) det kommer gumman! Tålamod ;)

2009-06-24 @ 19:58:52
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fostret är omkring 25cm i v20 och först i v24 (en månad senare) är den omkring 30cm, så den växer inte snabbt minsann!

2009-06-24 @ 21:16:11
Postat av: jessica

vänta du en dag kommer du stå i speglen o se så mycket magen har växt, det brukar slå till de 3-2 månader innan föddslen

2009-06-24 @ 23:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0