09-06-24 Övningskörning, jajemen ^^

Näpp, barnvagnen blev inte fixad idag. Zoran fick för sig att man kunde åka till Barnvagnshuset och bara köpa fyra stycken hjul och sätta på själv. Detta då alltså utan att ta med barnvagnen eller utan att ens veta vilket märke den är.. Ibland blir jag trött på den karln, att han aldrig lyssnar! Istället åkte vi och Alen & Bea runt och letade GPS till Zoran. Vi stod inne på Onoff hur länge som helst för att få hjälp och sen åkte vi till Kebabhouse och tog oss en varsin hamburgare. Sen bar det hemåt och nu är Zoran och trixar med sin nya mojeng och jag sitter vid datorn.. Shit vad värmen tär på en, orkar knappt gå i stan i en halvtimme!

Igår övningskörde jag med min kära mor ^^ Det gick relativt bra. Jag körde med i tvåans växel, någon enstaka gång kom jag upp till treans men det var inte länge. Jag svängde och hade mig i ettans växel. Fatta hur bilen verkligen kröp fram då, haha ^^ Jag ska köra en runda ikväll igen, också med mamma. Jag ska bara bli van att sitta bakom ratten och att få fart i ettans växel, växla upp och växla ned.. Ja, ni vet allt det där som hör till bilkörning. Fast jag ska dåfan ha en automatväxlad bil när jag väl skaffar mig en.

Nej, nu kom Zoran upp igen. Ska göra iordning jordgubbar med glass till oss nu. Ciao

Kommentarer
Postat av: linan

jag vill träffa dig!!! när ? kan du nästa vecka? <3

2009-06-24 @ 22:11:28
URL: http://linnnorgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0