09-06-25 Myskväll med Hannorna

Hej igen. Nu sitter jag hemma medan Zoran sover och det gör slöfocken Tisha också. Vill bara stolt meddela att gårdagens övningskörningslektion med mammsen gick skitbra! Jag körde hem ifrån flygstaden och vi övade vänster- och högersvängar som tusan. Haha, ska inte redogöra hela körningen, men jag är nöjd iallafall :)
Senare idag ska jag träffa mina Hannor, vi ska till stan och fika, sen hyra film och mysa. Det var längesen man gjorde det med någon annan än Zoran >.< skönt med lite variation, haha ^^

Nej, nu ska jag sätta igång en maskin tvätt och göra iordning i köket. Ciao

Kommentarer
Postat av: Sara

Hallå :) Jag jobbar tre veckor och detta är den sista. Synd faktiskt, har börjat tycka det är mer och mer kul, men klart det ska bli skönt med riktigt sommarlov. Haha, nej det har inte behövts någon barnpassning (än så länge), så jag har varit på kliniken varje dag. Härligt att höra, även jag vill att lillan ska titta ut.. hehe, fast inte än såklart. Hon får väl växa lite mer i mammas mage ;) Ja, det hade varit jättetrevligt att ta en fika :) Nästa vecka eller något sånt hade gått jättebra för mig :) du håller dig hemma ett tag till eller? Puss

2009-06-29 @ 18:20:09
URL: http://sariisc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0