09-06-08 spark, spark :)

2/6 fick vi reda på att vi väntar en liten flicka den 3de november. När vi fick reda på att det skulle bli en flicka, blev allt så verkligt. Det är verkligen ett barn därinne, ett litet flickebarn.

3/6 kände jag de första sparkarna! de är pyttesmå, men de känns! tillochmed Zoran kunde känna sparkarna. Han ligger på morgonen och buffar på magen och är hon vaken så buffar hon tillbaka.
Det är en härlig känsla, speciellt när man vaknar och när man ska gå och lägga sig. Alltid några sparkar när jag har gått och lagt mig och alltid på morgonen innan jag går upp - som en påminnelse eller en försäkrning att hon finns där.

Nu har det verkligen börjat kännas att man bär på ett litet barn. Och magen växer för varje dag som går känns det som. Idag är jag i v. 18+3, alltså i 4 och en halv månad - tiden rusar förbi!!!

Vill gratta Anki & Damir, som i lördags fick en liten tös :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0