09-06-18 Seg idag

Hej igen. Vet inte riktigt vad det varit med mig idag. Jag har känt mig konstig i kroppen, varit hängig, trött och allmänt seg. Jag vaknade inte när Zoran skulle upp och det var vid halv elva och jag kunde knappt hålla ögonen öppna när han skulle säga hejdå, vid klockan tolv. Och sen klockan tre somnade jag och sov som en stock till halv fem. Nu är jag visserligen mycket piggare och jag befinner  mig hemma hos mamma&pappa. Stoppade i mig en äggmacka och sen vaknade jag till liv ^^ Jag har varit och plockat blommor och gjort två blomkransar, en till mig och en till Therese. Sen finns det blommor till en liten pyttekrans till Nellie om hon vill ha en :) Ska som sagt också försöka pynta Tisha med en, får se hur det ska gå.

Nu kom lillebror och pappa hem. Lillebror ska iväg på måndag och sen ser man inte honom förän vi ska till Kroatien v. 30. Han ska nämligen ut och resa med sin kompis och hans familj i 3 veckor och sen ska han till Gothia och sparka boll en vecka och sen Kroatien. Hinner inte träffa skitungen alls ^^ Men i Kroatien kommer vi ha det mysigt, det är jag säker på. Zorans pappa har ju varit och köpt sig en båt, så jag kan tänka mig att jag inte kommer få se skymten av varken Zoran, hans pappa eller min lillebror - då de alla ska ut med båten ^^

Haha, min mamma fick precis känna en spark ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0