09-06-21 Mamma- och babykläder i massor :)

Idag har varit en bra dag. Åkte hem till mamma, pappa & lillebror när Zoran åkt till jobbet och möttes av säkert tio stycken påsar med babykläder och mammakläder som jag fått ifrån Britts (morfars fru) butik 'Mamma & Öbarn' och av hennes dotter Martina. Så som det ser ut nu, har jag ingen brist på kläder what so ever, varken till mig eller flickan, och det känns jätteskönt :)  Jag har en stor låda med mammakläder och en låda med babykläder att ta med hem. Lillflickan kommer ha sjukt med kläder! Vi har fått låna Nellies gamla kläder av Therese och Dannie och nu en massa kläder ifrån Martina. Det känns jättebra!

Just nu sitter jag fortfarande hemma hos mamma&pappa och vi inväntar alla Zoran. Vi hade tänkt att grilla hamburgare. Lillebror Elliot åker ju iväg på semester imorgon med sin kompis Sean och hans familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0