09-06-10 onsdag

Hejhej!
Mötet igår med Syon gick jättebra. Jag får läsa mina kurser nästa termin, dock försöka att bli klar med allting till november. Jag läser alltså lika mycket som mina klasskompisar under den terminen, fast på en lite kortare tid. Jag har även mitt mattebetyg att plugga upp, men det skulle vi försöka fixa med speciallärare och att jag får plugga på mattestugorna. Ett tal i retoriken, så jag får godkänt i det ämnet, och sen ligger jag i fas igen. Bortsett ifrån mitt idrottsbetyg, jag har inte ens IG - jag har ett streck.. Men det kan jag inte lika gärna fixa nästa termin.. Börjar skolan när jag är i sjunde månaden och jag kanske inte är speciellt i form att delta på idrottslektionerna. Äsch, ska ha ett möte till med Syon i augusti innan skolan börjar, så det ordnar sig :)
Jag är så obeskrivligt glad över att jag får vara hemma hela min mammaledighet och att jag kan fixa inskolningen på dagis. Såsom kloka Therese sa; "skolan finns alltid kvar, men tiden man har med små barn springer förbi."

Just nu har jag lillebror hemma hos mig, vi inväntar vår kära moder som ska komma hit efter jobbet. Jag var en snabbis på skolan idag för att lämna några skolböcker och därefter åkte jag in till stan för att hjälpa lillebror att hitta skolavslutningskläder. Det gick bra, skitungen spenderade 2000 kronor på en svart kavaj, T-shirt och ett par byxor.
Fina saker men det kostar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0