09-06-11 sommarlov & en växande mage :)

Sommarlov nu då! Inte för att det känns som det, det regnar ju bara.. Det ska bli skönt med sommarlov iallafall!
Min sommarlovsplanering ser ut såhär;
• Ta körkort - jag vill verkligen ta körkort innan lillan kommer. jag har möjlighet till det eftersom hon kommer i november, så jag får utnyttja att jag hinner fylla arton till max - alltså, ta körkort!
• Göra en pyttebok av min julsaga "tomten & lucian" som jag skrev förra året i svenskan. Hanna ska illustrera boken med små teckningar, så det ska bli roligt att göra den ihop.
• Åka till Stockholm några dagar med Therese & Dannie. Gå på Stockholm Live och Gröna Lund, bland annat.. och såklart så ska jag och Therese leta efter second hand butiker ^^
• Pyssla här hemma med en massa roligt. Skall bland annat tillverka mina egna tavlor ^^ Tygtavlor, vill säga :)  Göra iordning fotoalbum, ett till Tisha och ett till mig och Zoran.
• Kroatien 2 veckor - verkligen ta det lugnt och slappa. Ska bli så skönt!

Bebisuppdatering; På cirka några dagar har min mage växt något fruktansvärt! Från att kunna dölja magen med något löst plagg till att nu gå runt med en riktig kula! Bilder på magen kommer inom kort!
Jag längtar efter min lilla sprattelgroda ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0