09-06-09 Möte med syon

Vilken känsla det är att känna sparkarna. Det känns väldigt skumt samtidigt som det är himla mysigt. Imorse var hon pigg och sparkade så att man kunde se hur hon rörde sig i magen :)
Mammas lilla sprattelgroda


Idag ska jag till skolan för att träffa syon. Ska tala om hur min skolgång kommer se ut. Jag kommer ha några betyg att plugga upp nästa termin, så vi ska kolla hur man kan gå tillväga med dem. Sen ska vi försöka ordna så att jag kan gå fram tills lillan kommer nu första terminen i 3an, sen är jag hemma hela min mammaledighet. ifrån november -09 och börjar efter jullovet i januari -11 och får göra klart 3ans andra termin med en annan klass, januari till juni -11.
Hm, lite krångligt att förklara men jag hoppas att det går, så jag får hela mammaledigheten samt så att jag kan ta inskolningen på dagis.

Nu gnäller Tisha på mig, hon vill ut i trädgården och jag får väl göra henne sällskap. Skitungen hade stuckit ut på vägen igår, så man får hålla extra koll på henne.  Ciao





Kommentarer
Postat av: Anonym

Första terminen i trean är ju aug-dec?

2009-06-10 @ 16:04:42
Postat av: Melanie - svar på kommentar

Ja, jag börjar alltså nu i augusti, går fram till att lillan kommer vilket bör vara i början på november. Jag läser mina kurser under en kortare tid än mina klasskompisar, så att jag kan lämna skolan under min mammaledighet. Ska kämpa så att alla mina arbeten och inlämningar skall vara klara till november. Jag missar lite mer än en månad av terminen.

2009-06-10 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0