09-05-07 Torsdag


Jag och min älsklingsvovve ♥

Idag har jag varit i skolan hela dagen, det kändes väldigt bra att komma upp på morgonen. Jag satt och snackade med Sara och Linan mestadels och de två flickorna är alltid lika mysiga att vara med.
Zoran kom och hämtade mig efter skolan och vi åkte hem för att laga mat. Det var faktiskt han som stod för matlagningen och det blev jättegott. Spagetti och köttfärssås (med aivar i såklart)
Sen hade han till och med köpt jordgubbar till mig ♥ riktigt gulligt av honom.
Därefter somnade vi båda och jag sov från klockan tre till sju.. Missade helt att träffa min Hanna innan hennes sykurs och jag har inte fått tag på henne än.

Vi har varit ute med Tisha, hon fick leka med hennes kompis Maddox ett tag och nu ligger hon i soffan helt utmattad.
Det var allt för mig, nu ska jag gå och försöka övertala Zoran att vi ska köpa pizza och hyra film (A) Ciao

Idag är jag i v. 17+0  -  längtar fortfarande till bebismagen och sparkarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0