09-05-08

Dagen började med nationella prov i engelska, läs & hörförståelse.. Det gick allvarligt talat jättedåligt, jag hann inte med och blandade ihop frågorna. Förr fick man höra alltihop två gånger, men nu var det bara en gång och det förstörde pretty much för min del. Efter nationella var jag helt död, åkte hem och vilade lite. Men jag fick även lite nytta gjort, jag fick lite tvättat och jag städade samt bytte sänglakanen. Sen åkte jag in till stan igen för att träffa Therese och Nellie. Det var jätteroligt att få träffa dem båda för första gången och samtalet flöt på fint. Mestadels om hur det är/var att vara gravid, om förlossningen samt om lilla Nellie :)
Tack Therese & lillflickan, för en jättetrevlig fika :)

Nu har jag precis moppat golven och plockat upp efter Tisha.. Denna veckan har dumhunden käkat upp/tagit sönder;
· Halva hennes korg - som är fylld med vadd.
· En äggskärare - hennes andre..
· Vedkorgen
· En mobilladdare
· Sitt läder halsband - uppkäkad till intet
Ja, behöver man säga mer? Gullig vove, verkligen! ♥

Nu ska jag ringa Zoran och kolla när han kommer hem. Ska försöka träffa min Hanna innan han kommer hem ikväll :) Ikväll blir det mys med pizza & hyrfilm (det blev ju inte av igår)
Allt för mig, Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0