09-05-10 Ultraljudet imorgon

Hejhopp. Nu sitter jag hemma hos mamma&pappa och väntar på att vi ska beställa pizza ^^ Jag har precis vaknat och sitter nu med en kaffekopp jämte mig. Jag har faktiskt hållt det där med att man inte skall dricka mer än 3 koppar kaffe per dag. I början bara, det är ju jättemycket och så mycket kaffe får jag ändå aldrig i mig, men det ska gudarna veta att jag kan.. Jag tror jag hade kunnat pimlpa kaffe tillochmed. Men jag har hållt det, max 3 koppar per dag. Plus jag har nästan mer mjölk än kaffe i mitt, så det är lugnt.
Det är ju ultraljud imorgon. Nyss var det jättelång tid kvar tills ultraljudet. I v. 10 var jag på inskrivning och då kändes v.18 som en evighet och nu.. nu ska vi dit imorgon! v. 17+4 kommer jag vara i imorgon, så då får vi se hur stor Liten har blivit. Vi såg Liten en snabbis när vi hade åkt in på akuten då jag hade ligamentsmärtor (som det så fint heter). Det är en månad sen, så får se hur h*n har växt :) Jag måste medge att jag är också hemskt nervös inför detta, i rädsla för att dem ska hitta någonting fel. Men istället för att bäva inför detta, har jag bestämt mig för att se allt det positiva i det. Vi får se Liten och se hur stor h*n blivit och bara det är underbart. Sedan är det också en sådan sak, att vi kanske kan få reda på könet. Zoran vill veta och för mig spelar det inte någon roll, så ser barnmorskan och hon är säker på könet, så kommer vi komma hem med vetskapen om det är en flicka eller pojke som vi väntar. William eller Isabelle, det är våra namn förtillfället. Så imorgon kanske vi får veta vilket av namnen som kommer vara det aktuella ♥

Usch, vad jag längtar. Jag längtar till ultraljudet, tills bebismagen och till sparkarna! Har aldrig längtat såhär ♥


Kommentarer
Postat av: Therese M

Åhh va mysigt!! Lycka till i morgon gumman!

2009-05-10 @ 21:22:22
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Therese M

Jag håller med om det där med modersmål , men, hade pappa eller ja, vilken pappa som helst velat lära oss språket hade han gjort det. Det handla mycket om vilja. Han ville inte att vi skulle lära oss, han tyckte det var onödigt. Vi hade ju farmor och farfar som pratade kroatiska, så det hade varit en bra egenskap. Lycka till iallaflal :) Du kanske kan lära mig när du lärt dig ;) hehe. Puss

2009-05-11 @ 08:55:14
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0