Bebisuppdatering v. 15+0 - Ultraljudet

12 Maj 2009 Bebisuppdatering: Ultraljudet igår. Det gick jättebra, det var en pigg bebis jag har i magen. Den hade hicka och den var livlig. Den var nästan aldrig still så det tog ett tag att hitta allt hon ville ha mätt på den. Lite chockande var att jag inte alls är i v. 17+4 utan jag är i v. 15+0. Alltså jag är 18 dagar mindre gången än vad vi trott.
Det är alltså beräknad att vår lilla bebis kommer i slutet av oktober/ början av november och inte mitten av oktober.



Här har vi en bild på bebisen,
ser ni hur h*n vinkar? ^^
Eftersom jag var lite för tidig, så kunde man inte se om det är en William eller Isabelle jag har i magen,
men vi hoppas att man kan se det tills nästa gång ♥

Ååå, vad vi längtar efter dig! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

oj vad chockande att den var så mycket mindre! hehe men den ser ju hur söt ut som helst:)typ vinkar. tur allt såg bra ut. puss!

2009-05-12 @ 13:28:04
URL: http://sariisc.blogg.se/
Postat av: Sara

ja, kan tänka mig det! hehe men killar stressar inte upp sig så mycket ;) synd att ni inte kunde se om den var en lilla eller lille.. nedu, bara kom! :) ska bli trevligt att samlas tjejerna. varför är du inte i skolan idag? :(

2009-05-12 @ 13:46:18
URL: http://sariisc.blogg.se/
Postat av: Sara

ja, kan tänka mig det! hehe men killar stressar inte upp sig så mycket ;) synd att ni inte kunde se om den var en lilla eller lille.. nedu, bara kom! :) ska bli trevligt att samlas tjejerna. varför är du inte i skolan idag? :(

2009-05-12 @ 13:46:40
URL: http://sariisc.blogg.se/
Postat av: Sara

hehe ja, jag förstår att det är spännande! det tycker ju t.o.m. jag! det får allt ta o bli en kille så jag kan döpa min framtida dotter till isabella ;) haha nedå.. jag skojar bara, på ett sätt är det roligare med en liten flicka. du vet klänningar o rosetter o sånt.

bra att du kommer :) ska bli kul. mår du inte riktigt bra fortfarande eller är allt bara jobbigt liksom? :(

2009-05-12 @ 16:43:34
URL: http://sariisc.blogg.se/
Postat av: Denise

Grattis Melanie! Önskar dig all lycka =)



KRAM

2009-05-12 @ 20:09:26
URL: http://deddenisen.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej igen! Vet inte om du har hört det men jag håller på med bloggdesign. Vill du att jag ska fixa en design åt dig så kan jag göra det =)

Tycker det är så himla roligt med bloggar som sticker ut!



Maila mig på: [email protected]

Eller kontakta mig via bloggen ;)



KRAM

2009-05-12 @ 20:15:10
URL: http://deddenisen.blogg.se/
Postat av: Pauline

Förstår chockeringen, själv gjorde vi vårt första UL 27/4 för två veckor sen och jag blev flyttad 15dagar! Så fick göra ett nytt 2veckor senare (idag) då jag skulle va "rätt" gången :) Ändå har vi fått fram tusen BF men nu vet vi vad som stämmer! Ett helt virrvarr det där.. men skönt att se den knodden. //Pauline på Ung mammagruppen

2009-05-13 @ 14:05:15
Postat av: Linnéa

Jag är så glad för er skull! Så vackert, all lycka till min systerbebis! :) Älskar er båda! <3

2009-05-14 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0