Farsdag

8 November 2009 Farsdag idag, alltså. På uppdrag ifrån Belle så åkte jag och köpte en halsduk på Nordic Safari till pappa sin :] Den var jättefin och Zoran verkade nöjd med den :) Vår dag började med en låång sovmorgon, klockan tolv, steg vi upp. Vi var uppe och kollade på film till klockan ett igårnatt, ungefär. Belle vaknade vid fyra, sju, tio efter att vi nattat henne för natten. Vår lilla superbebis :)
Sedan åkte jag & mamma in till Eurostop, för att införhandla farsdag present till Zoran. Sedan begav vi oss hem till min farmor&farfar på middag. Kalkon, potatis, brunsås samt rödkål.. Kan det bli bättre? ^^ Kvällen avslutades med ett besök hemma hos Ljuba&Drago (Baba&Diddi får jag väl börja kalla dem nu :) Farmor&farfar på kroatiska) De två nästan kivas om vem som ska hålla i henne, hehe. Lubbe kom också förbi en liten stund. Han&Marina har precis kommit hem från en liten tripp till Milano. De verkade ha haft det mysigt samt införskaffat sig lite fler kläder inför bröllopet. Knappt en månad kvar! Och jag har fortfarande inte hittat något.. Men nu fick jag reda på att det var okej att ha en svart klänning. Det är faktiskt lättare att hitta en svart. Jag har ju bara lilla Halmstad att gå på, samt Väla Helsingborg. Gagi skulle upp till Göteborg och leta klänning och det blev jag också sugen på att göra, men det blir nog lite väl krångligt med lilla Belle. Aja, imorgon ska vi in till stan och leta ytterligare. Det blir en bussresa till & från stan, faktiskt. Jag måste lära mig hantera barnvagnen bättre, både på och av bussar samt bli mer 'city-anpassad' -.- Jag passar på att ha med mig Zoran första gången på bussen >.< 
Nej, nu ska vi gå och lägga oss. Vi ska kolla på skräckis (A) Jag skriver en bebis- och mammauppdatering imorgon, då Belle är två veckor gammal! Tänkte lägga till mammauppdateringen, hur det är att vara nyförlöst - både känslomässigt & fysiskt. Hoppas det blir av lite intresse, iallfall. Ha det fint, allesammans. Och återigen, tack för alla kommentarerna. Jag har inte hunnit att svara er, men ni ska veta att det värmer :)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Första o andra bussresan kändes jättejobbig!

Men nu har jag nog åkt buss med henne 6-7ggr,

det känns bara bättre och bättre :)

2009-11-09 @ 11:35:43
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0