Mjölkstockning -.-

12 November 2009  Tillbaka efter två dagars feber -.- Jag hatar hatar hatar hatar att vara sjuk. Jag blir så jäkla svag i hela kroppen och helt lealös. Tack&lov att Zoran jobbar som han gör och kommer hem så tidigt om dagarna. De gånger på nätterna jag skulle byta blöja kände jag mig svimfärdig. Belle har nog inte lidit något, hon har fått sova mellan mamma & pappa båda nätterna :] Jag var orolig att det var influensan och att jag skulle smitta Belle men det är att konstatera nu att det är mjölkstockning.. Bara på ena bröstet men det verkar vara en mild variant, så det är inte så farligt som det kan vara. Jag har nog haft tur. Bröstet spänner & är ömt, det gör ont att amma samt jag har en rodnad på bröstet.. Men jag känner mig mycket bättre nu. Idag ska vi in till stan & köpa medicin och göra ett besök på BVC. Det ska bli spännande att se hur mycket Belle vuxit, både i vikt & längd.

Nej, Zoran skulle åka och kolla om han kunde få vår bil fixad och om så är fallet och den "läggs in" idag, får vi åka buss in till stan och då måste vi vara klara en halvtimme tidigare. Jag skriver senare idag, jag har en massa att skriva & en massa bilder att lägga upp :)

Tack Nicholas, för din kommentar! Det betydde jättemycket. Jag hoppas vi ses snart :) Ta hand om dig!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch din stackare, skönt du är bättre!

2009-11-13 @ 12:17:40
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0