Roliga formuleringar a la Oliver

12 November 2009 Jag har helt glömt bort att skriva hur rolig Zorans svåger var när han & Gagi var här för att se Belle förrförra helgen. Oliver heter han, och han jobbar med att fixa rutor på bilar.. (?) Jag hoppas jag inte fått hela hans karriär om bakfoten, men jag tror det var någonting sådant iallafall. Huvudsaken är att han jobbar med bilar. När de var här så hade Belle rivit sig ganska illa på kinden och när Oliver får hålla henne, hör man honom utropa "Mannen, hon har en repa!" Haha ^^ Sedan började han tala om att det där man säger att alla barn är söta, att det inte stämmer. Men enligt honom var Belle en av de söta. Det gjorde han klart för oss när han sedan säger att vår bebis har fina former (det var fina ansiktsdrag han syftade på)^^ 
När vi sedan återberättade detta för min pappa, sade han att Oliver verkade vara en redig karl. Det är bara bilar & kvinnor i hans huvud ^^ Haha, det verkar nog stämma rätt bra med tanke på hans formuleringar :)



Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahaha!

Nä det är verkligen sant..

alla bebisar är INTE söta men våra prinsessor tillhör den kategorin helt klart ;)

2009-11-13 @ 12:23:55
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0