09-10-03 Ellas dopdag idag :)

Idag en månad kvar tills vår lilla flicka är beräknad att komma! En ynka månad.. Och det är mycket som ska hinnas bli klart fram tills dess. Imorgon blir det iallafall Gekås för mig och Zorans del. Fårse om Therese&Dannie kunde hänga med eller inte, det berodde lite på barnvakt till Nellie. Måste skriva inköpslista inför imorgon. Tänker följa den till punkt och pricka, om jag så får tillbringa hela dagen på Gekås -.- 
Gårdagen spenderades först med en sjuk jävla migrän, som höll mig uppe hela natten. Sen på kvällen, efter lite ompyssling av älsklingen och vila, hängde jag med mamma, Tesse & Mona ut på Tjejkväll på Bond. Hade inte med min kamera, så jag har tyvärr inga bilder just nu. Men ska försöka sno några bilder av Tesse och lägga upp ^^ En lyckad kväll! Vi hittade bra sittplatser också, TACK&LOV. Jag tvivlar på att jag hade kunnat stanna hela kvällen annars. Så det var tur! Tack, Tesse&Mona för sällskapet. Detta får vi göra om nästa Tjejkväll :) 

Idag är det Ellas dop! Stor fest om jag känner Damir&Anki rätt :) Klockan två skulle vi vara i kyrkan och klockan är redan elva.! Vetifan vad jag ska ha på mig.. Hade en svart klänning igår, den satt fint över magen och var lagom lång, som jag fått låna av Zorans syster Gagi. Hon lånade ut ytterligare en svart klänning till mig som hon tyckte jag skulle ha, problemet är bara att jag har inga klackaskor.. Tisha tuggade sönder mina svarta pumps -.- Sen kan jag fan inte ha klackar på mig, min rygg hade dött. Alltså jag får ha mina stövlar till klänningen.. så klänningen kan inte vara för lång, för då ser det ut som en dräkt alltihop, haha. Äsch, jag är gravid, folk får ha överseende ^^

Nu ska jag börja fixa mig lite smått. Zoran får stå för matlagningen idag, så ska vi nog hinna med allt som ska göras innan dopet. 
Måste bara tillägga; TRÅKIGT JÄKLA VÄDER! Grått och regn.. Jag som ville ut och gå en promenad.. vilket jag ändå inte skulle hunnit, menmen >.< 
Besök hos barnmorskan imorgon, lovar att fixa en bebisuppdatering efter det :) Ha det fint, kära läsare!   

v. 35+2 idag. 31 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

Lita inte alltför starkt på att du har 4veckor kvar,

jag fick ju 2veckor innan och är ändå också förstföderska ;)

Lilltjejen skulle ju kommit först på torsdag nästa vecka så egentligen gick jag in i v40 i förrgår^^

2009-10-03 @ 16:02:40
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: KATARINA

du var jättesöt! :) har dock en bild på dig från dopet ^^

2009-10-05 @ 21:05:09
URL: http://kapezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0