09-10-06 Helguppdatering

Helguppdatering; Det var mycket håll i gång förra helgen. Fredagen spenderades på Bond med mamma, Therese & hennes mamma Mona. Vi hade jättetrevligt. Det var modevisning, kläder från Dodici (stavning?), Soda samt underkläder från Twilfit. Jag såg ett par jeans från Dodici som jag blev förtjust i. Kostar säkert skamligt mycket, men man kanske kan önska sig presentkort där som julklapp ^^ Sedan var det underhållning med "gruppen" Fallen Angels. Två dragqueens vid namn William & Philip (tror jag..) som uppträdde och mimade till massa tjejlåtar i olika outfits och peruker. Underhållande, faktiskt :)

I lördags var det dop. Damir&Ankis lilla tösabit Ella döptes. Först var det dopet i Mariakyrkan, sedan begav vi oss tillsammans med Lubbe&Marina till festlokalen. Det var ett kroatiskt dop, gott folk. Alltså inte som vi svenskar och våra söndagsfikor efter kyrkan. Det var en riktig fest. De hade hyrt en stor lokal, hyrt in livemusik samt bjudit runt 90 personer. Det bjöds på massa god mat och dricka. Min älskling fick i sig en skvätt för mycket, haha ^^ Han försvann iväg till Alens bord hela hela tiden och kom tillbaka ibland med ett nytt glas med någon ny alkoholrelaterad vätska i. I slutet sammarbetade jag och hans mamma med att byta ut hans jägermeister mot avslagen cocacola. Men utan framgång, för då hittar jag honom ute med en ölburk i handen, haha. Han var jättesöt visserligen. Jag vet inte hur många gånger han skulle förklara sin kärlek till mig och hur många pussar jag fick under kvällens gång. Han ritade hjärtan på fönsterrutan när han stod ute och rökte flera gånger också, hehe. Vi blev hemskjutsade av hans föräldrar och valde att gå sista biten upp för gatan så han kunde få lite frisk luft innan vi kom hem. Han babblade om hur mycket han saknade Tisha, stackarn.. Vi försöker att inte tänka på henne, vilket låter jättehemskt, men vi kan fortfarande sitta med tårar i ögonen så fort hon kommer på tal. Vår lilla vovvsing. Tisha i våra hjärtan ♥ Iallafall, han hade vid det här laget börjat sluddra på talet. "Jag saknar Tisha" blev istället "Jag torskar Fishka".. Haha, det tog ett tag innan jag förstod vad han menade.
När vi kom hem ville han såklart ha litervis med vatten och en spann jämte sig, men natten gick bra. Han vaknade upp med huvudvärk, stackaren men annars klarade han sig utan någon bakfylla ^^ Jo, just det. Glömde säga det; Zoran var uppe och dansade kollo flera gånger! Det är ganska stort, eftersom han inte kan dansa, haha. Fast nu kan han nog allt! ♥

 

Bilder på den jättefina doptårtan, familjen Pezer, en bild på bland annat Katarina, (hon jag snodde bilderna ifrån ^^) lilla Ella, Anki och Ellas godmor! Samt en bild på mig. Jag sitter såklart själv, då Zoran var ute på äventyr hela kvällen, hehe :)


Dagen därpå, söndagen, åkte vi till Gekås med Therese&Dannie. Vi hittade en massa; mysiga koftor, halsdukar, fotoalbum till Belle och ett till våra semesterbilder, lite köksredskap - en slickepott bland annat ^^ Ja, nu står det såklart still i huvudet när man ska rabbla upp vad man spenderade pengar på -.- Jag hittade ett par stövlar i Skokanonen, butiken jämte Gekås. Blev jättenöjd minsam. Nu har jag två stövlar, vilket räcker gott och väl i höst & vinter.

Idag, tisdag, var det mammagrupp. Det var trevligt :) Kikade på Paulines lilla lilla bebis, jättesöt! Jag var längst gången av de gravida av de som var där idag, så jag kände mig lite som en veteran bland "gröngölingarna", haha ^^ Nej, skämt å sido. Jag blev bara mer och mer otålig av att veta att jag har minst kvar att gå -.- Belle älskling, vi vill ha hem dig!

v. 35+5 idag. 28 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: KATARINA

hahaha ja lite ovanligt och se zoran uppe på dansgolvet :D men roligt att det var så många som var uppe och dansade!

ps. har lagt upp bilden på dig på bloggen :) :)

2009-10-06 @ 19:48:03
URL: http://kapezer.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vilken mysig helg ni haft :)

Ja du får kika bättre på henne nästa gång,

blir ju som vanligt så hastigt när man är där...

2009-10-07 @ 12:01:40
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: KATARINA

haha men så kan de gå när man fått i sig alkohol :D jag sjöng ju med hela tiden och dagen efter hade jag inte röst kvar.. men nu är den tillbaka som tur är :)

tack så mycket :) ja, visst det är lungt! :D

2009-10-07 @ 14:56:42
URL: http://kapezer.blogg.se/
Postat av: erica

uppdatera mera ! :)

2009-10-11 @ 12:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0