Inför kvällen

17 Oktober 2009  Hej igen. Nu är allting städat och iordning inför ikväll och jag har handlat ihop allt som behövs. Det blir nachotapas bland annat som Zoran får bjuda sina gäster på. Deras dag hade varit lyckad, blev jag underrättad när han ringde för en liten stund sedan. De hade åkt gokart bland annat och nu var de på B&B och bowlade.
Jag ska fixa till mig och byta om från mina städkläder >.< Slappelinne, mjuktajts samt raggsockar, haha. Snyggt, ajemen!

Jag ska göra iordning lite Pannacotta till mig och Hanna tills ikväll. Det ska stå i kylen ett tag, så det kan man ju röra ihop nu :) Sen blir det att packa BB-väskan (A) Mysigt. Ha det fint, allesammans!

v. 37+2 idag. 17 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh, en riktig myskväll!

2009-10-17 @ 18:03:47
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Aww va mysigt :) Ses kanske i morgon gumman!

2009-10-17 @ 21:58:51
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0