Halloween förstörd

 22 November 2009  Älsklingen har precis kommit hem och jag passar på att skriva inlägg medan han är i duschen. Stackarn, han är jättetrött idag. Men jag ska ändå in till stan och göra lite ärenden samt åka till skolan för att hålla mitt retoriktal idag, så då kan han passa på att sova. Det har hänt någonting fruktansvärt.. Mina Halloween-prydnadssaker är puts väck. Jag är helt förkrossad och jag är rädd att det är Zoran som slängt dem av misstag... Jag lever ihop med en otroligt pedant man som älskar att slänga saker & ting. Visserligen är detta jättebra, för vi slipper en massa onödigt bröte här hemma och det är ordning & reda i våra förråd, men.. jag tror att han råkat slänga alla mina Halloween-prylar!! Jag fick en massa ifrån mamma och jag har tjatat om att få ställa fram dem jättelänge och nu när det närmar sig Allahelgonanatten, så hittar jag inte dem! Jag har inte gett upp hoppet helt ännu, jag ska ner till förrådet och leta ytterligare en gång. Men jag bävar inför att de inte är där och att de har blivit slängda av Zoran . . .

När vi har på Gekås sist så köpte jag ett fotoalbum till Belle. Jag tänkte sätta mig och pyssla lite med den. Jag har några ultraljudsbilder samt några bilder på magen som jag hade kunnat sätta in nu. Sen ska ju såklart hela boken prydas av bilder på vår flicka, men hon måste komma ut först :)

Nu har Zoran duschat klart och jag ska visa hur mycket av BB-väskan som jag packat (A) Alla Belles saker är nedpackade; Två uppsättningar kläder, långärmad body & mjukisbyxor i färgerna ljusrosa och vitt. En vit stickad kofta, hennes vita overall, strumpor, en litenliten mössa samt hennes snuttefilt.
Sen har jag packat ned amningstoppar till mig, tajts, massagerullaren (heter säkert något annat, menmen) och underkläder till både mig & Zoran. Nästan klart, med andra ord.
Nu ska jag kela med Zoran, ha det fint!

v. 38+0 idag. 12 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

Glöm inte packa ner sköna inneskor om du har,

det bästa tipset jag fick inför min BB-resa :)

2009-10-22 @ 19:31:04
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0