Barnvagn på ingång

23 November 2009  Nu är barnvagnen på ingång. Zoran ska åka och hämta den efter jobbet idag. Äntligen får vi hem den!
Jag fick också precis höra att han har fått körningar i Halmstad istället för Ängelholm i tre veckor framöver. Det känns jättebra, så Zoran inte är långt bort när det börjar hända saker & ting på Belle-fronten :) Jag förväntar mig absolut ingen snabb förlossning eller att hon ploppar ut innan vi hinner iväg till sjukhuset eller dylikt, så egentligen hade Zoran nog gott & väl hunnit hem från Ängelholm om det började sätta igång på morgonen. Men vid vidare eftertanke är det nog himla bra att han befinner sig i Halmstad istället. Jag kan börja tänka mig hur uppspelt och nojjig han kommer bli när jag ringer och berättar att det börjat kännas eller att vattnet gått. Jag menar, han har ju trott en massa nu om jag ringer honom på morgonen för att jag inte kunnat sova och han har blivit helt till sig så fort mobilen ringer ^^ Det är nog bäst att han befinner sig i Halmstad, så han kan komma hem snabbt och slippa stressa upp sig i lastbilen på motorvägen!

Idag är det fredag och förutom ett prov som jag ska genomföra i eftermiddag ska jag och Zoran bara ta det lugnt idag. Vi pratade om att eventuellt gå på bio ikväll. Det hade varit supermysigt, hoppas det går någon bra film.
Efter idag ska jag i regel inte komma tillbaka till skolan något mera. Men jag tror att det blir som det varit nu på sistonde, att jag får komma då&då och prata med lärare, göra något muntligt anförande ibland och så. Vilket jag inte har något problem med, och det har inte min lillebror heller - för om jag ska till skolan en snabbis för att hämta upp något eller prata med någon lärare, är det han som får passa Belle sålänge. Det kom han på igår och verkade se framemot det, hehe ^^

Nä, nu ska jag plugga inför provet i eftermiddag. Det blir inte så mycket gjort efter att Zoran kommer hem - han tenderar att ta hela min uppmärksamhet, haha ;]  Ha det fint, kära läsare!

v. 38+1 idag. 11 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh, nu är det snart dags!

Tänk när jag hade 11dagar kvar så bestämde sig minsann vår prinsessa för att titta ut ;)

2009-10-23 @ 19:02:23
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0