Inget att göra..

24 November 2009  Rastlöshet blandat med trötthet är ingen mysig mix. Min älskling ligger och sover just nu och jag har inget att göra. Jag har varit igång idag. Mamma kom hit med frallor till frukost till oss och senare följde jag med mamma&pappa in till stan. Jag köpte två förvaringsboxar (?) som man kan ha smink eller dylikt i till badrummet. Förut hade jag allt mitt smink i mina skattkistor som jag köpte förra året i Kroatien; jättefina men jag har hunnit tröttna på dem. Nu står de i bokhyllan istället, det passar också. Jag gjorde ordning i badrummet och fick rensa ut bland allt mitt smink. Nu har jag bättre ordning och jag har gjort mig av med sådant jag inte använder/behöver.




Imorgon ska jag träffa min Hanna och Paula. Vi ska in till stan och ta en fika, det ska bli trevligt :) Imorgon ska det också bli bullbak här hemma, minsan! Med tanke på att jag inte har någonting annat för mig, än att gå omkring här hemma och invänta min prinsessa, så kan det vara skönt att bli lite sysselsatt. Handtagen i köket skall visserligen upp imorgon, så jag får vänta på att Zoran & Leif blir klara innan jag sätter igång med baket, men det ska nog gå bra.

Filmen igår var jättejätterolig! 'The Ugly Truth' - KOLLA PÅ DEN! :] 
Nä, minsan. Nu får jag ta och hitta någonting att göra här hemma. Kommer få fnatt annars! Önska mig lycka till.

v. 38+2 idag. 10 dagar kvar, älskling ♥ 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vi inte få se fler bilder på lägenheten? Ni verklar ju bo jätte fint. Är lite avensjuk hihi.

2009-10-24 @ 22:14:20
Postat av: Anonym

Kan vi inte få se fler bilder på lägenheten? Ni verklar ju bo jätte fint. Är lite avensjuk hihi.

2009-10-24 @ 22:15:05
Postat av: Pauline

Åh så fint badrum, vardagsrum OCH kök!

Sådär mysigt personligt och köket ser lite gammeldags ut..

tycker sådant är jättefint :)

2009-10-25 @ 11:11:48
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0