09-09-03 Tiden springer iväg v. 31

Hej igen. Ska ta bussen om en kvart, så tänkte få tiden att gå framför datorn. Det fungerar alltid! Jag kom precis på att jag måste in till banken nu i veckan. Nu när man blivit myndig, så måste jag in och fixa en såndär dosa så jag kan kolla mitt konto via internet. Sen tänkte jag också öppna ett nytt sparkonto, där jag kan lägga över lite av mammapenningen varje månad sen när Belle kommit - vilket hon gör snart!! Jag kan inte förstå hur snabbt tiden gått. Jag minns när jag var i vecka 12 och längtade efter att det skulle börja synas och hur pirriga jag och Zoran var inför det första ultraljudet. Ja, det är ju lite konstigt, men vi har ju haft fyra ultraljud. Det första var på akuten, då vi åkte upp för att jag hade 'ligamentssmärtor'. Det gick jättesnabbt. Sen trodde vi ju att jag var ca 3 veckor längre gången än vad jag var, så det blev ett ultraljud v. 15 och sedan ett igen v. 18. Under mitt läkarbesök nu på MVC fick jag ju också se en snabb glimt av henne. Det var väldigt häftigt den senaste gången, för då kunde jag både se och känna henne. Alla hennes rörelser kan jag ju känna också. De tidigare ultraljuden så kunde vi bara se hur hon rörde sig men inte känna någonting alls. Första ultraljudet hos MVC kunde vi se att hon hade hicka, hehe. Det har hon fortfarande, och hela hon hoppar till i magen på mig! Lilla sprattelgrodan ♥

v. 31+0 idag. 61 dagar kvar, älskling ♥
Belle, mamma & pappa längtar efter dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0