09-09-03 Ung mammagrupp!

Jag fick hem ett brev idag från Ungdomsmottagningen där de berättar att Ung mammagruppen startar nu den 8/9. Ja, men det lät ju jätteroligt. Men 15.00 - 16.30 på en tisdag? Jag har inte ens slutat skolan då!
Om det nu heter Ung mammagrupp och det sträcker sig mest till gravida (och mammor med bebisar fram tills de är 3 månader) så borde de väl ändå kännas ganska naturligt att några av dessa unga gravida fortfarande går på gymnasiet? Okej, innan sommaruppehållet var det bara jag i gruppen som var gravid under 18 år och som gick i skolan, men ändå.. Klockan 15.00 på en tisdag?
Jag hade sett framemot att få gå på dessa möten nu flitigt fram tills Belle kommer och såklart fortsätta fram tills hon är 3 månader, men nu kan jag ju knappt gå på någon av dessa möten innan hon kommer p.g.a. att jag måste prioritera upp den korta tid jag har kvar i skolan nu och få så mycket som möjligt klart.

Aja, fårse hur jag löser det. På tisdag vill jag iallafall försöka komma en liten stund. Menmen..
Godnatt, nu ska jag va tyst ><

v. 31+0 idag. 61 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch så tradigt!

Förut va det ju 16-17.30 men tror det är tidigare nu pga vinterhalvåret.

Hoppas vi ses på tisdag :)

2009-09-04 @ 10:01:11
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0