09-09-05 TRÖTT, TRÖTT, TRÖTT

Usch, denna vecka har inte gått bra alls för mig. Jag har varit hemma från skolan två dagar p.g.a. en obeskrivlig trötthet samt huvudvärk. Mår bra en dag, komatrött den andra, mår bra igen nästa dag osv.. Ska ta det lugnt nu i helgen iallafall och samla krafterna. Kan behövas - jag är helt död efter skolan varje dag. Kommer hem och sover i två timmar varje dag nu sen skolan började. Men då kan man fråga sig om jag blir piggare av dessa powernaps? Svar; N E J .

Vi ska bege oss till IKEA & Väla nu strax med Dannie&Therese. Måste fixa mig! Ser ut som ett troll i håret >.<
Ha det fint!

v. 31+2 idag. 59 dagar kvar, älskling ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0