09-09-05 Ikea i Göteborg

Hej igen. Det blev faktiskt IKEA och 5an i Göteborg idag, istället för Helsingborgs IKEA och Väla. Det var jättetrevligt och vi fick köpt det mesta vad vi behöver. Dock ingen spjälsäng, det fanns ingen plats att frakta hem den.. Men vi ska åka och införskaffa oss den om inte allt för länge :) Jag längtar!
Vi köpte parsiennerna, köksbestick, koppar, kastruller, kuddar, förvaringslådor och en sån där man hänger upp köksbestick på, stekspade och vips och det.. Liknande en sådan där skena man kan hänga upp knivar på, fast en 'pinne' med krokar till köksbestick istället. Sedan hittade jag en skötbordsdyna, en uppblåsbar med frottéöverdrag till. Vi ska nämligen inte ha något skötbord, vi har inte plats helt enkelt. Sovrummet har inte plats och absolut inte vårt lillalilla badrum, så vi får klara oss utan skötbord.
Aja, slutbetyget för dagens lilla tripp; fem av fem toast :) Tack för trevligt sällskap, Dannie & Therese!

Nu är jag med mina Hannor, som precis kommit in från deras lilla 'inhalera-giftig-rök-paus' så jag ska bege mig bort från datorn. Skriver mer imorgon! Ciao

v. 31+2 idag. 59 dagar kvar, älskling ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0